Elämää Suurperheessä

Elämää Suurperheessä

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Kohta vuosi!

Kohta on jo vuosi siitä kun tuo pikkuinen miehen alku saapui meidän elämäämme! <3
Uskomatonta, mutta totta!

Aika kuluu nykyään kuin siivillä, minä palasin työelämään täyspäiväsesti kuukausi sitten, sain siirronkin lähempään kauppaan ja olen viihtynyt. Pojat alotti päivähoidossa ja mun ollessa vapaalla, myös pojat viettää vapaata :)

Pekolla alku oli melkosta huutoa ja hampaiden kiristystä, mutta nyt viimeisimmät kerrat on jäänyt jo ilman huutoa, isoveli taas mennä viipottaa leikkeihin kun ulkovaatteet saa riisuttua ja usein se heippa jää sanomatta..
Ainoa mikä harmittaa, on se että jotkut sinne(kkin) vievät kipeitä lapsia ja meillähän nää taudit sitten viihtyy oikeinkin mukavasti..

Tälläkin hetkellä pienimmällä nenä vuotaa, ventolineä on taas hengitelty kun hengitys vinkuu ja itellä pää aivan tukossa, eilen silti sitkeenä olin töissä, kun tiesi että tän päivän saa levätä,, tai oikeemmin "levätä", mites tässä lepäilet kun olet yksin kai koko päivän kolmen tenavan kanssa kotona?

Eipä täällä kai mitään muuta ihmeellisyyksiä juuri olekkaan, kesää kovasti odotellaan koko porukka että pääsee ulos auringonpaisteeseen, alkaa tää talvi ja vesikelit kevään myötä jo riittämään, olis niin ihanaa kun ei tarvis pukea paljon päälle, muuta kun kengät jalkaan ja menoks! :D

Laitetaas pari kuvaa pienimmästä;

Minun oma pääsiäismuna!


Nautiskelua


Saisko lisää? (ei saanu ;) )



Ihmettelemässä kun äiti kuvaili vaatteita myyntiin




Siinäpä tälle erää :)

1 kommentti: